2013. máj 03.

A TV2-n vásárol reklámidőt civileknek a Provident

írta: rckostar
A TV2-n vásárol reklámidőt civileknek a Provident

A hátrányos helyzetűek lelki motivációját felvállaló „Nem adom fel” Alapítvány, és az értelmi sérültek munkaerő-piaci elhelyezkedését segítő Salva Vita Alapítvány nyerte a Provident 1%-os kampányokat segítő idei pályázatát. A két győztes civil szervezet a Provident támogatásával 15-15 alkalomra szóló, 25 másodperces reklámmegjelenést nyert főműsoridőben, az egyszázalékos kampány legfontosabb időszakában. A felsőoktatásban tanuló roma fiatalokat támogató Romaversitas különdíjban részesül.

10%.jpg

A civil szervezetek egyszázalékos kampányainak támogatására kiírt pályázatra idén is és tavaly is több mint 40 pályázat érkezett. A Provident Pénzügyi Zrt. pályázatán bármely olyan közhasznú civil szervezet részt vehetett, amely legalább két éve jogosult az 1 százalékos személyi jövedelemadó felajánlások fogadására és rendelkezik egy maximum 25 másodperces, televíziós sugárzásra alkalmas reklámfilmmel.

A beküldött anyagokat a Magyar Adományozói Fórum szakértői bírálták. Az értékelésnél nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a pályázó mennyire széles kört érintő társadalmi üggyel, problémával foglalkozik, illetve mennyire teszi ezt olyan módon, hogy közben közösséget is épít, például önkéntesek bevonásával. A résztvevőkkel szemben elvárás volt az is, hogy minél hatékonyabban gazdálkodjanak erőforrásaikkal, illetve működésük transzparens legyen. A pályázatok kiváló minőségét jelzi, hogy a zsűri végül egy különdíjat is kiosztott a felsőoktatásban tanuló roma fiatalokat támogató Romaversitas Alapítványnak.

„A tavalyi kampány népszerűnek bizonyult a civil szervezetek körében - a reklámszpotoknak köszönhetően az SOS Gyermekfaluhoz és a Magyar Élelmiszerbank Egyesülethez a korábbinál jelentősen több felajánlás érkezett, amire nagyon büszkék voltunk, hiszen kiváló munkát végző szervezetekről van szó. Meggyőződésem, hogy a felajánlásunk idén is jó helyre került, bízom benne, hogy hatékony segítséget nyújthatunk ahhoz, hogy minél többen támogathassák a Nem adom fel és a Salva Vita Alapítványt” – mondta el Szirmák Botond, a Provident Pénzügy Zrt. vezérigazgatója.

Az idei nyertes pályázók reklámfilmjei a 2013. május 1. és május 20. közötti időszakban a TV2 csatornán futnak majd.

Szólj hozzá

felsőoktatás roma jótékonyság 1% TV2 Provident Romaversitas Salva Vita Alapítvány Nem adom fel